Menu
Město Libčice nad Vltavou
Libčice nad Vltavou

​​úřední hodiny

po: 7:30–12:00 a 12:30–18:00
st: 7:30–12:00 a 12:30–18:00

ZMĚNA SVOZU ODPADU
Během letních měsíců (červenec - srpen) se bude směsný odpad z černých popelnic od rodinných domů VYVÁŽET KAŽDÝ TÝDEN. 

DOPRAVNÍ OMEZENÍ V LETKÁCH
V pondělí 28.7. se zahájí oprava překopů místních komunikací na Leteckém náměstí. V pondělí proběhne betonování podkladu a po jeho vytvrdnutí (2-3 dny) bude na vozovky položen živičný povrch – asfalt. Do pátku 1.8. budou překopy vyspraveny a průjezd vozidel bude možný vždy po druhé polovině silnice. Děkujeme za pochopení.

Stížnost na školu nebo školské zařízení

3. Pojmenování (název) životní situace

Stížnost na školu nebo školské zařízení

4. Základní informace k životní situaci

Česká školní inspekce v oblasti své působnosti prošetřuje stížnosti na školy nebo školská zařízení a výsledek šetření předává zřizovateli školy k dalšímu řízení.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat fyzická nebo právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Postupujte dle popisu v bodech 07 až 12.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Stížnost zašlete poštou, technickými prostředky sloužícími k přenosu dat nebo ji podejte osobně.

O ústní stížnosti sepíše příjemce zápis a předloží jej stěžovateli k podpisu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na inspektorát České školní inspekce příslušný dle místa školy nebo na ústředí České školní inspekce.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na:

  • školního inspektora nebo kontrolního pracovníka na místně příslušném inspektorátu,

  • referenta pro stížnosti ústředí České školní inspekce.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Zřizovatel školy nebo školského zařízení stížnost vyřídí a přijme případná opatření k nápravě.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: posta@csicr.cz.

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Město a úřad

Zeptejte se...

Rádi vám na dotazy odpovíme.

zeptejte se

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Rozklikávací rozpočet

Rozpočet

Fotogalerie

Náhodná fotogalerie